خوش آمدید

پیام سیاسی و اقتصادی جهانی ایران با بهره برداری گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی

پیام سیاسی و اقتصادی جهانی ایران با بهره برداری گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی


​عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معتقد است بهره‌برداری از «فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی» پیام سیاسی – اقتصادی خوبی برای ما در منطقه به ارمغان آورد و بهره‌برداری از این میدان گازی فوق العاده بود.

مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا با اشاره به بهره برداری گاز از «فاز ۱۱ پارس جنوبی» و توفیقات دولت سیزدهم در این بخش اظهار داشت: فاز ۱۱ یکی از پیچیده‌ترین فازهای «میدان گازی پارس جنوبی» بود.

وی افزود: این فاز سالهای متمادی معطل پیمانکاران خارجی اعم از شرکت توتال فرانسه و یک شرکت چینی بود که بحمدالله با استفاده و با تکیه بر توان داخلی به بهره برداری رسید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
خواب بهتر حس تنهایی کمتری به همراه دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

نخعی ادامه داد: خوشبختانه با همتی که در وزارت نفت انجام شد و با تکیه بر توان متخصصین داخلی «فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی» به بهره‌برداری رسید. این امر نشان می‌دهد ما اگر روحیه جهادی داشته و بر توان داخلی متخصصین خودمان تکیه کنیم، قادر به انجام کارهای بسیار بزرگی خواهیم بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از متخصصین ما در صنعت نفت فعالیت‌های بسیار بزرگی را انجام داده‌اند؛ به ویژه در سال‌های مربوط به تحریم. این فعالان نگذاشتن چرخ صنعت نفت کشور متوقف شود و این مسئله به خوبی در بهره‌برداری «فاز ۱۱ پارس جنوبی» مشهود است.

میدان گازی میدان نفتی  فاز11 پارس جنوبی میدان پارس جنوبی

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهره‌برداری از «فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی» پیام سیاسی- اقتصادی خوبی برای ما در منطقه به ارمغان آورد و بهره‌برداری از این میدان گازی فوق العاده بود.

ادامه مطلب
۱۰ درصد از حق الزحمه پزشکان به گفتن مالیات علی الحساب کسر می بشود - تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بهره‌برداری از «فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی» نشان داد که ما توان فنی،مهندسی و علمی خوبی در حوزه نفت داریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های ما در حوزه نفت صدور دانش مهندسی است، ادامه داد: در حال حاضر در دولت سیزدهم و با همت وزیر نفت و نهادهای زیر مجموعه، اقدامات خوبی در مباحث مربوط به پتروشیمی و همچنین پالایشگاه‌های فرازمینی انجام شده است و این نشان از صدور دانش مهندسی در این بخش دارد.

میدان گازی میدان نفتی  فاز11 پارس جنوبی میدان پارس جنوبی

 نخعی در پایان تاکید کرد: همچنین پرو بهره‌برداری از «فاز ۱۱ پارس جنوبی» امکان برداشت روزانه حداقل ۱۵ میلیون متر مکعب گاز فراهم شد،که این امر می‌تواند بخشی از ناترازی‌های گازی کشور را جبران کند.

ادامه مطلب
4 اپراتور آمریکا به‌علت فروش اطلاعات مشتریان 200 میلیون دلار جریمه شدند_تاشکن

انتهای پیام/ 

 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها