خوش آمدید

صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت با بهره برداری از آزادراه شیراز-اصفهان

صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت با بهره برداری از آزادراه شیراز-اصفهان


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل گفت: آزادراه شیراز- اصفهان طولانی‌ترین و بزرگترین آزادراه کشور با ارزش روز ۲۵ هزار میلیارد تومان بزودی در دسترس هموطنان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه شیراز-اصفهان گفت: در حال حاضر خط کشی‌های کل مسیر ۲۱۲ کیلومتری آزادراه انجام شده است، مبلمان‌های جاده‌ای مسیر نصب شده است و برای اولین بار طولانی‌ترین بهره‌برداری از یک مسیر آزادراهی در کشور با رعایت بالاترین استاندارد‌های ایمنی موجود انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ارزش روز این طرح را بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بهره برداری از این طرح ضمن افزایش ایمنی، کاهش زمان سفر با رعایت استاندارد‌های جهانی سبب کاهش ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت در سال معادل مصرف حداقل یک روز کل کشور می‌شود.

ادامه مطلب
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
آخرین مطالب

خادمی اتصال آزادراهی دو مرکز فرهنگی و گردشگری کشور را دستاورد دیگری از دولت دانست و افزود: بهره‌برداری از این آزادراه یک تحول حمل و نقلی در جنوب کشور به ویژه استان‌های هرمزگان و بوشهر نیز به حساب می‌آید که در آینده به منظور تکمیل کریدور آزادراهی تهران تا بنادر جنوبی کشور ادامه خواهد یافت.

وی در تشریح آخرین وضعیت اجرایی قطعه ۷ این آزادراه گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی در این قطعه با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال اجرا است و به منظور بهره‌برداری از سرمایه گذاری‌های انجام شده در این آزادراه ابتدا ۶ قطعه اول به طول ۲۱۲ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد و با برنامه‌ریزی انجام شده ظرف ۷ ماه آینده عملیات اجرایی این قطعه نیز تکمیل و آزادراه به شهر شیراز متصل می‌شود.

ادامه مطلب
ال جی و اندوخته گذاری 3.5 میلیارد دلاری برای افزایش تشکیل نمایشگرهای OLED_تاشکن

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل اعلام کرد: تلاش می‌شود یک باند از ۹ کیلومتر ابتدایی قطعه ۷ نیز همزمان با بهره‌برداری از آزادراه حدفاصل اصفهان تا ایزدخواست زیر عبور ترافیک قرار گیرد.

انتهای پیام/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها