خوش آمدید

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - ردمی A2 پلاس

بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی


شیائومی در چند سالی که به دنیای گوشی‌های موبایل وارد شده، توانسته است به‌لطف قیمت رقابتی بخش عمد‌ه‌ای از بازار را در اختیار بگیرد. این کمپانی تقریباً در هر رده قیمت و برای هر سلیقه‌ای چندین موبایل در سبد محصولات خود دارد. در این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین گوشی های شیائومی را به‌طور ماهانه معرفی کنیم.

در لیست بهترین گوشی های شیائومی، مدل‌هایی را که در یک سال و نیم اخیر روانه بازار شده‌اند، انتخاب کرده‌ایم. قیمت‌های این گوشی‌ها مربوط به زمان نگارش مطلب هستند و ممکن است در طول یک ماه پیش رو، نوسان داشته باشند. طی مدت اخیر، تعدادی از گوشی‌های قدیمی‌تر شیائومی دوباره در بازار موجود شده‌اند. برخی از این مدل‌ها از مشخصات قابل‌توجهی برخوردارند؛ اما به‌دلیل قدیمی‌بودن و پشتیبانی کوتاه‌تر، خرید آن‌ها را توصیه نمی‌کنیم. در ادامه در رده‌های قیمتی مختلف، لیست بهترین گوشی های شیائومی را به‌ترتیب قیمت معرفی می‌کنیم؛ هرچند با توجه به شرایط نامساعد بازار، قیمت گوشی‌های اقتصادی نیز به‌ طرز سرسام‌آوری افزایش یافته است. در ادامه بهترین گوشی های شیائومی در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب
آزمایشگاه های بالینی پایگاه مهم نظام سلامت می باشند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

لیست بهترین گوشی های شیائومی در مدل‌های اقتصادی

شیائومی مدل‌های ارزان متنوعی در بازار دارد که قیمت آن‌ها معمولاً از حدود ٣ میلیون تومان شروع می‌شود، اما اکثر مدل‌های زیر ٣ میلیون تومان بیش از یک سال و نیم از ورودشان به بازار می‌گذرد یا منسوخ شده‌اند. به همین دلیل خرید آن‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم. در ادامه نگاهی به بهترین های شیائومی در رده اقتصادی داریم.


ردمی A2 پلاس مدل ۳/۶۴ گیگابایت ؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی : ٣.۳ میلیون تومان

بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۷۹
مشخصات شیائومی ردمی A2 پلاس
نمایشگر ۶.۵٢ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ٧٢۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی
چیپست مدیاتک هلیو G36
ترکیب رم و حافظه داخلی ٢/٣٢، ٣/٣٢، ۳/۶۴ و ۴/۶۴ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱٢ یا ١٣ نسخه Go و پوسته MIUI
دوربین اصلی دوگانه شامل دوربین عریض ٨ مگاپیکسلی به‌همراه عمق‌سنج با رزولوشن QVGA
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۱۰ وات
وزن ۱۹۲ گرمی
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD جداگانه

اگر بودجه‌تان محدود است و هم‌زمان قصد خرید ارزان‌ترین گوشی شیائومی را دارید، ردمی A2 پلاس را پیشنهاد می‌کنیم. قلب تپنده این گوشی چیپ مدیاتک Helio G36 است که هرچند برای اجرای بازی‌های سنگین مناسب نیست، اما می‌توانید کارهای روزمره را به‌راحتی با آن انجام دهید. مدل ٢/٣٢ گیگابایت این محصول حدود ٣ میلیون تومان قیمت دارد و مدل پیشرفته‌تر ۳/۶۴ گیگابایتی نیز با قیمت ۳.۳ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. بنابراین اگر می‌خواهید گوشی ارزان‌قیمتی را برای کودک خود تهیه کنید، ردمی A2 پلاس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

نمایشگر ۶.۵٢ اینچی این گوشی از نوع IPS LCD بوده و با توجه به برچسب قیمتی آن کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. چینی‌ها نماینده اقتصادی خود را با اندروید ١٢ یا ١٣ نسخه Go روانه بازار کرده‌اند تا فشار کم‌تری به سخت‌افزار بیاید. دوربین اصلی دوگانه ردمی A2 پلاس کیفیت چندان رضایت‌بخشی ندارد و صرفاً کارتان را در عکاسی از سوژه‌های ساده راه می‌اندازد. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی اقتصادی می‌توان به بهره‌مندی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی بالا، پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD و عرضه در سه رنگ‌بندی مختلف اشاره کرد. تجهیز این گوشی به حسگر اثر‌انگشت نیز سبب بهبود امنیت آن شده است.


شیائومی پوکو C40 مدل ۴/۶۴ گیگابایت ؛ غول باتری از سرزمین اژدها : ۳.۶ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - پوکو C40
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۰
مشخصات پوکو C40
نمایشگر ۶.۷۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ٧٢۰ در ۱۶۵۰ پیکسلی
چیپست JLQ JR510
ترکیب رم و حافظه داخلی ٢/٣٢، ٣/٣٢، ۴/۳۲ و ۴/۶۴ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۱ با پوسته MIUI 13
دوربین اصلی دوگانه شامل دوربین عریض ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۱۸ وات
وزن ۲۰۴ گرمی
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

زیرمجموعه شیائومی یعنی پوکو، جدیدترین گوشی اقتصادی خود را با نام Poco C40 روانه بازار کرده که از مشخصات متفاوتی بهره می‌برد. این دستگاه اقتصادی که مدل ۴/۶۴ گیگابایتی قیمتی حدود ۳.۵ میلیون تومان دارد، از باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. پوکو C40 از فناوری شارژ سریع ١٨ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. یکی از نکات عجیب در رابطه با این گوشی اقتصادی، استفاده از چیپست ناشناخته JLQ JR510 در آن است. سازنده این تراشه کمپانی نوظهوریست که ظاهرا سرمایه‌گذاران زیادی به رشد آن امید دارند. عملکرد تراشه JLQ JR510 را می‌توان در حد چیپست‌های اقتصادی اسنپدراگون ۴٣٩ و مدیاتک Helio G37 دانست.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دوربین اصلی تعبیه شده در Poco C40 که شامل سنسورهای ١٣ و ٢ مگاپیکسلی می‌شود انتظارات زیادی را برآورده نمی‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح ۵ مگاپیکسلی را داراست. همچنین پوکو از اندروید ١١ پیش‌فرض روی نماینده اقتصادی خود استفاده کرده که نسخه قدیمی محسوب می‌شود. از جمله سایر قابلیت‌های پوکو C40 می‌توان از نمایشگر بزرگ ۶.٧١ اینچی، پورت USB-C و حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی نام برد.


شیائومی ردمی ۱۲C مدل ۴/۱۲۸ گیگابایت ؛ بهترین گوشی اقتصادی شیائومی : ۴.۹ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - ردمی 12C
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۱
مشخصات شیائومی ردمی ۱۲C
نمایشگر ۶.۷۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسلی
چیپست مدیاتک Helio G85
ترکیب رم و حافظه داخلی ٣/٣٢، ۳/۶۴، ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٢ و پوسته MIUI 13
دوربین اصلی دوگانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج QVGA
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۱۰ وات
وزن ۱۹۲ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD جداگانه

ردمی ۱۲C یکی از بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی به‌ شمار می‌آید. قیمت این دستگاه طی هفته‌های اخیر روند نزولی را طی کرده و ارزش خرید بالاتری نسبت به قبل دارد. قلب تپنده ردمی ۱۲C تراشه مدیاتک Helio G85 است. شما می‌توانید این دستگاه را در دو مدل ۶۴ و ١٢٨ گیگابایتی تهیه کنید؛ اما در نهایت مدل ۴/١٢٨ گیگابایتی آن بیشترین ارزش خرید را داراست.

دوربین اصلی ردمی ۱۲C از یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است، اما در کنار آن تنها یک دوربین عمق‌سنج با رزولوشن QVGA به‌کار رفته و هیچ خبری از دوربین فوق‌عریض نیست. دیگر ویژگی‌های این گوشی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر IPS LCD با رزولوشن +HD در این رده قیمتی عادی هستند.


لیست بهترین گوشی های شیائومی در مدل‌های میان‌رده

در ادامه لیست بهترین گوشی های شیائومی، میان‌رده‌هایی را معرفی خواهیم کرد که امکانات جذابی را در اختیار مشتریان می‌گذارند و معمولاً مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند.


شیائومی پوکو M5 مدل ۴/١٢٨ گیگابایت ؛ میان‌رده ارزشمند : ۵.۹ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - پوکو M5
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۲
مشخصات شیائومی پوکو M5
نمایشگر ۶.۵٨ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسلی و پشتیبانی نرخ رفرش ٩۰ هرتزی
چیپست مدیاتک Helio G99
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/١٢٨ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ١٢ و پوسته MIUI 13
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۳۳ وات
وزن ۲۰۱ گرمی
قابلیت‌های جانبی مجهز به حسگر تشخیص اثر‌انگشت، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه MicroSD

یکی دیگر از گوشی‌های ارزشمند شیائومی در بازار کشورمان، پوکو M5 است. پوکو M5 به چیپست ۶ نانومتری مدیاتک Helio G99 مجهز شده که قدرت کافی برای انجام تمام کارهای روزمره و بازی‌های نه‌چندان سنگین را دارد. این گوشی از نمایشگر ۶.۵٨ اینچی IPS LCD با نرخ رفرش ٩۰ هرتزی بهره می‌برد. شیائومی گوشی جدیدش را با اندروید ۱۲ پیش‌فرض و MIUI 13 روانه بازار می‌کند که ترکیب نسبتاً به‌روزی است.

دوربین عریض پوکو M5 شامل حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با کیفیت قابل‌توجه می‌شود، اما دو دوربین ٢ مگاپیکسلی دیگر این گوشی عملاً قرار نیست در تجربه عکاسی شما تأثیری داشته باشند. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این گوشی نیز عملکرد خوبی ندارد. عرضه در رنگ‌بندی متنوع، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی فناوری شارژ سریع ١٨ واتی و حسگر اثر‌انگشت روی دکمه پاور سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.


شیائومی ردمی نوت ١٢ ۴G مدل ٨/١٢٨ گیگابایتی ؛ تازه‌واردی با دستان پر : ٧.۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - ردمی نوت 12 4G
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۳
مشخصات شیائومی ردمی نوت ۱۲ ۴G
نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی
چیپست اسنپدراگون ۶۸۵
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/۱۲۸، ۶/۱۲۸ و ٨/١٢٨ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ۱٣ و پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۳۳ وات
وزن ۱۸۳.۵ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD جداگانه

خانواده شیائومی ردمی نوت ۱۲ همانند نسل گذشته مدل‌های بسیار متنوعی دارد و انتخاب بهترین گزینه بین آنها راهنمای خرید جداگانه‌ای را می‌طلبد. با این حال ردمی نوت ۱۲ ۴G در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های شیائومی در رده قیمتی زیر ۸ میلیون تومان محسوب می‌شود. این گوشی چند ویژگی قابل توجه دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مهم‌ترین برتری ردمی نوت ۱۲ ۴G نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است که آن را در رده بهترین میان‌رده‌های بازار قرار می‌دهد. چیپ اسنپدراگون ۶۸۵ در کنار ٨ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز اندروید ۱۳ را به روان‌ترین شکل ممکن اجرا می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد که عملکرد خوبی در این رده قیمتی دارند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی و حضور شارژر داخل جعبه نیز از دیگر ویژگی‌های رقابتی این گوشی هستند. هم‌اکنون مدل‌های ١٢٨ گیگابایتی ردمی نوت ١٢ با ۴/۶/٨ گیگابایت رم در دسترس هستند اما برچسب قیمتی آن‌ها نزدیک به یکدیگر است؛ در نتیجه مدل ۸/١٢۸ گیگابایتی را برای خرید پیشنهاد می‌کنیم که نوید عملکردی بهتر را می‌دهد. متأسفانه بر خلاف نسل‌های قبلی، خبری از بلندگوی استریو در ردمی نوت ١٢ نیست.


ردمی نوت ۱۲S مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی ؛ میان‌رده‌ای با چاشنی دوربین ١۰٨ مگاپیکسلی : ۸.۲ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - ردمی نوت 12S
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۴
مشخصات شیائومی ردمی نوت ۱۲S
نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ رفرش ٩۰ هرتز
چیپست مدیاتک Helio G96
ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۶۴، ۶/۱۲۸ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱٣ و پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ١۰٨ مگاپیکسلی در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۳۳ وات
وزن ۱۷۶ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، پورت میکرو اس‌دی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حسگر تشخیص اثر‌انگشت

شیائومی ردمی نوت ۱۲S نیز از جدیدترین گوشی‌های بازار ایران است که در رده قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان بالاترین ظرفیت رم و حافظه داخلی را در کنار دیگر ویژگی‌های جذابش عرضه می‌کند. در ماه‌های گذشته قیمت این گوشی نیز حدود چهار میلیون تومان کاهش پیدا کرده و به یکی از بهترین گزینه‌ها در این رده قیمتی تبدیل شده است. مهم‌ترین ویژگی این گوشی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ و فوکوس خودکار است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی نیز عملکرد قابل قبولی دارند.

چیپ مدیاتک هلیو G96 در این رده قیمتی عملکرد خوبی دارد و در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند به‌راحتی اندروید ۱۳ و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های نه‌چندان سنگین را اجرا کند. نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد ۹۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی نیز دیگر ویژگی جالب توجه این گوشی است. ردمی نوت ۱۲ اس یکی از خوش‌دست‌ترین میان‌رده‌های بازار نیز محسوب می‌شود و فقط ۱۷۶ گرم وزن دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی را نیز به این فهرست اضافه کنید.


شیائومی پوکو X5 5G مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی ؛ تازه‌وارد مقرون‌به‌صرفه : ١۰ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - پوکو X5 5G
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۵
مشخصات شیائومی پوکو X5 5G
نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
چیپست اسنپدراگون ۶۹۵
ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱٢ و پوسته MIUI 13
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۳۳ وات
وزن ۱۸۹ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک هدفون، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی ۵G

پوکو X5 5G با توجه به کاهش قیمتی که داشته، یکی از ارزشمندترین گوشی‌‌های این ماه در راهنماهای خرید دیجیاتو محسوب می‌شود. این گوشی از ویژگی‌های جذابی مانند ظرفیت بالای رم و حافظه داخلی و نمایشگر باکیفیت بهره می‌برد و در قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان، بهترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود.

پوکو X5 5G از نمایشگر سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیتی بهره می‌برد که در این رده قیمتی گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. چیپ اسنپدراگون ۶۹۵ با قدرت سخت‌افزاری قابل قبول، پشتیبانی از شبکه ۵G و مصرف انرژی پایین، در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌توانند نیازهای عمومی و روزمره شما را در کنار اجرای بازی‌های معمول برآورده کند.

پوکو برای این گوشی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده که کیفیت قابل قبولی دارند. دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو احتمالا نقش چندانی در تجربه عکاسی شما ایفا نخواهند کرد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و در سخت‌ترین شرایط، یک روز کامل همراه شما خواهد بود. شارژر سریع ۳۳ واتی نیز می‌تواند در کمتر از یک ساعت گوشی شما را به‌طور کامل شارژ کند. عجیب این‌که خبری از اسپیکر استریو در پوکو X5 5G نیست و برای بهره‌مندی از این ویژگی باید به سراغ مدل پرو بروید.


شیائومی پوکو X5 Pro 5G مدل ٨/٢۵۶ گیگابایت ؛ متعادل‌تر از همیشه : ١٣ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - پوکو X5 پرو
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۶
مشخصات شیائومی پوکو X5 Pro 5G
نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G
ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱٢ و پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ١۰٨ مگاپیکسلی در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۶۷ واتی
وزن ۱۸۱ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، جک هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی ۵G

پوکو X5 Pro 5G (بررسی دیجیاتو) جانشین پوکو X4 پرو محسوب می‌شود که ضعف‌های زیادی داشت؛ اما در نسل جدید این ضعف‌ها جبران شده‌اند و با یکی از بهترین گوشی های شیائومی در بین میان‌رده‌ها مواجهیم. یکی از تفاوت‌های اصلی پوکو X5 Pro 5G، به‌کارگیری چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G است که قدرت پایین‌تری نسبت به قبل دارد و خیلی مناسب بازی‌کردن نیست. درعوض با نمایشگر ۶.۶٧ اینچی امولد با نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی در این گوشی مواجهیم که کیفیت بسیار خوبی هم دارد. مجموعه دوربین‌های پوکو X5 Pro شامل دوربین عریض ١۰٨ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین‌های فرعی با قابلیت عکاسی فوق‌عریض و ماکرو است که البته کیفیت آن‌ها به اندازه دوربین اصلی خوب نیست.

برای شارژ‌کردن پوکو X5 Pro می‌توانید از شارژر پر سرعت ۶٧ واتی مورد پشتیبانی این گوشی استفاده کنید که در کمتر از یک ساعت گوشی را به‌طور کامل شارژ می‌کند. سایر مشخصات پوکو X5 Pro متشکل از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی و جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون است. شاید اصلی‌ترین عقب‌گرد این گوشی نسبت به قبل، مربوط به استفاده از بدنه پلاستیکی به جای شیشه‌ای باشد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی پوکو ایکس ۵ پرو را تماشا کنید:


ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ؛ دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با قیمتی جذاب : ۱۵.۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۷
مشخصات شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس
نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و قابلیت نمایش ۱ میلیارد رنگ
چیپست مدیاتک Dimensity 1080
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۲۵۶ و ١٢/٢۵۶ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ۱٢ و پوسته MIUI 13
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۱۲۰ واتی
وزن ۲۰۸.۵ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، جک هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی از ۵G

قدرتمندترین عضو خانواده ردمی نوت ۱۲ یعنی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس از اکثر جهات گوشی پیشرفته‌ای محسوب می‌شود ولی مهم‌ترین ویژگی‌های آن را می‌توان در دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی خلاصه کرد. در حال حاضر دو مدل ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی در بازار ایران حضور دارند و به‌ترتیب با قیمت ۱۵.۵ و ۲۲ میلیون تومان به‌فروش می‌رسند. طبیعیست که مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن ارزش خرید بالاتری دارد.

همان‌طور که گفتیم مهم‌ترین ویژگی این گوشی، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ ۱/۱.۴ اینچی و برخورداری از فوکوس خودکار PDAF و لرزشگیر اپتیکال است. بنابراین اگر عکاسی مهم‌ترین دلیل شما برای خرید یک گوشی زیر ۲۰ میلیون تومان است، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس یکی از بهترین گزینه‌هاست.

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با چیپ مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به‌راحتی تمام نیازهای شما برای استفاده عمومی و گیمینگ را برآورده می‌کند. این گوشی به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از نمایش یک میلیارد رنگ و دالبی ویژن مجهز شده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. شارژر فوق سریع ۱۲۰ واتی داخل جعبه این گوشی نیز می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه گوشی را فول شارژ کند.


شیائومی ۱۳ لایت ۵G مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ؛ خاص‌ترین میان‌رده شیائومی : ۱۶.۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - شیائومی ۱۳ لایت
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۸
مشخصات شیائومی ۱۳ لایت
نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ
چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱
ترکیب رم و حافظه داخلی ٨/١٢٨ و ۸/۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ۱٢ و پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به همراه تشخیص عمق ۸ مگاپیکسلی
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۶۷ وات
وزن ۱۷۱ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به حسگر تشخیص اثرانگشت و پشتیبانی از ۵G

یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی در راهنمای خرید گوشی شیائومی در بازه قیمتی کم‌تر از ١۷ میلیون تومان، شیائومی ١٣ لایت نام دارد. قیمت این گوشی طی چند ماه گذشته به‌طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است. این گوشی در کنار طراحی خاص، از ویژگی‌های جذابی نیز بهره می‌برد. شیائومی ۱۳ لایت به نمایشگر ۶٨ میلیارد رنگ ۶.۵۵ اینچ تجهیز شده که به لطف رزولوشن +FHD، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی بهترین کیفیت را در این رده قیمتی ارائه می‌دهد. این میان‌رده شیائومی تنها ١٧١ گرم وزن دارد و کار کردن با آن کاملا لذت‌بخش است. شیائومی استاندارد IP53 را برای مقاومت در برابر پاشش آب کسب کرده؛ اما این برای رقابت با گلکسی A54 بهره‌مند از استاندارد IP67 کفایت نمی‌کند.

ظاهر شیائومی ۱۳ لایت نسبت به سایر رقبا کاملا خاص و زیبا بوده اما امکان دارد طراحی آن به مذاق تمام کاربران خوش نیاید. استفاده از چیپ ۴ نانومتری اسنپدراگون ٧ نسل ١ به عنوان مغز متفکر این گوشی با همراهی ٨ گیگابایت رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی انجام بی‌دغدغه بسیاری از کارها را میسر می‌سازد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۳ لایت با سنسور سونی IMX766 عملکرد جذابی دارد. در کنار آن دوربین سلفی دوگانه ٨+٣٢ مگاپیکسلی عملکرد بهتری را نسبت به سایر رقبا ارائه می‌دهد. هرچند دوربین ٨ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ٢ مگاپیکسلی ماکروی این گوشی چندان جالب نیستند.

شیائومی به جای استفاده از بلندگوهای استریو در این گوشی، از بلندگوی تکی استفاده کرده که هرچند حجم و کیفیت صدای مناسبی دارد؛ اما به پای اسپیکر استریوی به‌کار رفته در سایر رقبا نمی‌رسد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶٧ واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از دیگر مشخصات این میان‌رده شیائومی هستند.


لیست بهترین گوشی های شیائومی در بین مدل‌های پرچمدار

در این قسمت به سراغ معرفی بهترین گوشی های شیائومی در بین پرچمداران و گوشی‌های رده‌بالای آن می‌رویم. در راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی این ماه دیجیاتو، جدیدترین پرچمداران این شرکت در بازار ایران را معرفی کرده‌ایم.


شیائومی پوکو F5 مدل ۱۲/٢۵۶ گیگابایت ؛ ادامه فرمولی موفق : ۱۷ میلیون تومان

پوکو F5
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۸۹
مشخصات شیائومی پوکو F5
نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ
چیپست اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۲۵۶ و ١٢/٢۵۶ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ۱۳ و پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۶۷ واتی
وزن ۱۸۱ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، جک هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی از ۵G

پوکو جدیدترین خانواده گوشی‌های قاتل پرچمدارش را اخیرا روانه بازار کرده است. یکی از این گوشی‌ها، پوکو F5 نام دارد که حالا بهترین عملکرد سخت‌افزاری را بین گوشی‌های زیر ۲۰ میلیون تومان اٰرائه می‌‌دهد. ظاهر این گوشی نسبت به گذشته کمی فرق کرده، اما در باطن تفاوتی کلیدی را شاهد هستیم. این تفاوت به قلب تپنده آن، یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ مربوط می‌شود که عملکردی عالی در اجرای بازی‌ها دارد و می‌توان آن را با پرچمداران برتر بازار مقایسه کرد. پوکو F5 از نمایشگری ۶.۶٧ اینچی با پنل AMOLED مجهز به نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی و قابلیت نمایش بیش از ۱ میلیارد رنگ استفاده می‌کند.

پوکو در این قاتل پرچمدار از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال بهره گرفته تا تجربه عکاسی بهتری را به کاربران ارائه دهد؛ با این حال دوربین‌های فوق‌عریض و ماکروی این گوشی تاثیر خاصی در عکاسی شما نخواهند گذاشت. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶٧ واتی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، اسپیکر استریو و استاندارد IP53 از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. شاید تنها ایراد ملموس این گوشی، استفاده از قاب پشتی پلاستیکی برای کم‌تر شدن قیمت آن باشد. این در حالیست که دو نسل گذشته با قاب پشتی شیشه‌ای به دست کاربران می‌رسیدند.


شیائومی پوکو F5 پرو مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ؛ پرچمدار پوکو :‌ ۲۳ میلیون تومان

پوکو F5 پرو
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۹۰
مشخصات شیائومی پوکو F5 پرو
نمایشگر ۶.۶٧ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسلی، نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی و قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ
چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱
ترکیب رم و حافظه داخلی ٨/٢۵۶، ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١۳ و پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۶۷ وات / شارژ بی‌سیم ۳۰ وات
وزن ۲۰۴ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی شبکه ۵G

پوکو F5 پرو را می‌توان پرچمدار گوشی‌های پوکو دانست که اخیراً از راه رسیده و مشخصات جذابی عرضه می‌شود. مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی پوکو F5 پرو اکنون قیمت ٢۳ میلیون تومانی دارد. قلب تپنده این قاتل پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بوده که یکی از قدرتمندترین چیپ‌های رده‌بالای دنیای اندروید محسوب می‌شود. نمایشگر امولد ۶.۶٧ اینچی با نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی و قابلیت نمایش بیش از ۶٨ میلیارد رنگ یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این گوشی جذاب است. جالب این‌که حداکثر روشنایی نمایشگر پوکو F5 پرو به ۱۴۰۰ نیت می‌رسد که نسبت به نمایشگر شیائومی ۱۲T پرو نیز روشنایی بیشتری دارد.

دوربین اصلی سه‌گانه پوکو F5 پرو متشکل از دوربین عریض ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال به همراه دوربین‌های فرعی نه‌چندان با کیفیت است. دوربین سلفی این گوشی شامل حسگر ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. ویژگی اساسی دیگری که در این گوشی به‌چشم می‌‌خورد، پشتیبانی از فناوری شارژ فوق سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی است. خوشبختانه شیائومی چنین شارژر سیمی ۶۷ واتی را همراه با گوشی به دست مشتریان می‌رساند. حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال، بلوتوث ۵.٣ و باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی از سایر مشخصه‌های پوکو F5 پرو هستند.


شیائومی ۱۳ مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ؛ پرچمدار پر زرق و برق : ۳۷ میلیون تومان

شیائومی ۱۳
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۹۱
مشخصات شیائومی ۱۳
نمایشگر ۶.۳۶ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۱۲۸، ٨/٢۵۶، ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت
سیستم عامل اندروید ۱۳ و پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ١٢ مگاپیکسلی فوق‌عریض و تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۲ برابری
دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۶۷ وات
وزن ۱۸۵ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، پشتیبانی از ۵G و حسگر تشخیص اثر‌انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال

شیائومی ۱۳ ماه‌ها پس از معرفی، بالاخره وارد بازار ایران شده و با توجه به برچسب قیمتی آن که زیر ۴۰ میلیون تومان است، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این دستگاه از چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت می‌گیرد و می‌توانید سنگین‌ترین بازی‌ها را هم با آن اجرا کنید. نمایشگر ۶.۳۶ اینچی شیائومی ۱۳ از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت هم بهره می‌برد تا یکی از بهترین گوشی‌های رده خود باشد. دوربین اصلی سه‌گانه ۱۰+۱۲+۵۰ مگاپیکسلی این پرچمدار قدرتمند شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این سیستم دوربین مشخصاتی مانند لرزشگیر اپتیکال، زوم ۳.۲ برابری بدون افت کیفیت و فیلم‌برداری ۸K را هم ارائه می‌دهد. در بخش دوربین سلفی هم شاهد به‌کارگیری سنسور ۳۲ مگاپیکسلی هستیم.

شیائومی بالاخره موفق به کسب استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق ۱.۵ متر و به‌مدت ۳۰ دقیقه برای نسل جدید پرچمدارانش شده است. قابلیت‌های جذاب دیگری مانند پشتیبانی از فناوری شارژ سیمی ۶۷ وات و بی‌سیم ۵۰ واتی، اندروید ۱۳ با ۳ سال پشتیبانی اساسی و طراحی خاص، شیائومی ۱۳ را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار پرچمداران تبدیل کرده‌اند.


شیائومی ۱۳ اولترا مدل ١٢/۵۱۲ گیگابایتی؛ ۶۰ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی - شیائومی ۱۳ اولترا
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی ۹۲
مشخصات شیائومی ۱۳ اولترا
نمایشگر ۷٣.۶ اینچی از نوع LTPO AMOLED با رزولوشن ١۴۰۰ در ٣٢۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی
چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲
ترکیب رم و حافظه داخلی ١٢/٢۵۶، ۵١٢/١٢، ١۶/۵١٢ و ١۶/١۰٢۴ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته MIUI 14
دوربین اصلی ۴ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار پریسکوپ تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و تله فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.٢ برابر و ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض + حسگر ToF
دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ٩۰ وات / بی‌سیم ۵۰ وات
وزن ٢٢٧ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به حسگر تشخیص اثر‌انگشت زیر نمایشگر، اسپیکر استریو و پشتیبانی ۵G

شیائومی ۱۳ اولترا پرچمدار گوشی‌های شیائومی محسوب می‌شود که به‌تازگی پایش به بازار ایران باز شده است. این گوشی بهترین قابلیت‌های پرچمداران را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. شیائومی ۱۳ اولترا به‌لطف بهره‌مندی از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در کنار میزان زیاد حافظه داخلی و رم، بهترین عملکرد را در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها دارد. این پرچمدار به نمایشگر ۶.٧٣ اینچی LTPO AMOLED با نرخ رفرش متغیر ١٢۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ٢۶۰۰ نیت مجهز شده تا یکی از بهترین نمایشگرهای دنیای موبایل را داشته باشد.

پرچمدار شیائومی در بخش دوربین‌ها هم با قدرت ظاهر شده و از ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که تمام آن‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. سایر مشخصات این گوشی از جمله طراحی جذاب، پشتیبانی از شارژ سریع ٩۰ واتی و استاندارد IP68 نیز آن را به بالاترین سطح در دنیای موبایل رسانده‌اند. شیائومی ۱۳ اولترا هنوز به صورت عمده وارد بازار ایران نشده و در حال حاضر فروشگاه‌های کمی موجودی آن را در اختیار دارند. بهترین مدل این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی با قیمت حدود ۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.


جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی در بازار ایران

گوشی‌های پرچمدار جدید شیائومی بالاخره وارد ایران شده و تقریبا تمام دستگاه‌های سری شیائومی ۱۳ در بازار ایران قابل خریداری هستند. بنابراین اگر به دنبال بهترین گوشی های شیائومی در بازار هستید، بالاخره می‌توانید مدل‌های رده‌بالای حدید این شرکت را تهیه کنید. موجودی گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده شیائومی در بازار نیز بیشتر شده و به‌همین‌ترتیب، قیمت این گوشی‌ها کاهش چشمگیری داشته است. در نتیجه اگر به دنبال مدل‌های ارزان‌تر باشید، کارتان در خرید بهترین گوشی های شیائومی راحت‌تر خواهد بود.

در مورد لیست بهترین گوشی های شیائومی چه نظری دارید؟ شما کدام مدل را بیشتر می‌ پسندید؟ تجارب و نظرات خود از گوشی‌های شیائومی را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید:

سؤالات متداول درباره بهترین گوشی های شیائومی

جدیدترین گوشی شیائومی کدام است؟

خانواده‌های پوکو F5، پوکو X5 و سری ردمی نوت ۱۲ جدیدترین گوشی‌های شیائومی در بازار ایران هستند که هم‌اکنون از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردارند. گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۳ نیز اخیرا وارد کشور شده‌اند.

بهترین موبایل شیائومی کدام است؟

شیائومی ۱۳ اولترا بی‌شک بهترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود که از هر لحاظ برترین تجربه کاربری دنیای موبایل را ارائه می‌دهد.

ارزان ترین گوشی شیائومی کدام است؟

ردمی A2 پلاس با قیمت حدود ۳ میلیون تومان ارزان‌ترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی کدام است؟

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس بهترین گوشی از سری ردمی نوت ۱۲ به شمار می‌رود. این گوشی از مشخصات جذابی مانند دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره‌مند شده و با توجه به قیمت ۱۷ میلیون تومانی، انتخابی ارزشمند است.

بهترین گوشی های قاتل پرچمدار مخصوص بازی شیائومی کدامند؟

پوکو F5 پرو بهترین عملکرد سخت‌افزاری را در بین گوشی‌های قاتل پرچمدار شیائومی در بازار ایران دارد؛ اما پوکو F5 با قیمتی کم‌تر از ۲۰ میلیون تومان نیز به چیپ اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ مجهز شده که قدرت آن دست‌کمی از پرچمداران قدرتمند بازار ندارد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها