خوش آمدید

مرتضوی: کاهش بیکاری سبب ایجاد شغل‌های جدید در بخش دولتی و خصوصی است

کاهش بیکاری سبب ایجاد شغل‌های جدید در بخش دولتی و خصوصی است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تلاش برای کاهش بیکاری، دولت برنامه‌هایی را در نظر گرفته است تا شغل‌های جدید در بخش دولتی و خصوصی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در تلاش برای کاهش بیکاری، دولت برنامه‌هایی را در نظر گرفته است تا شغل‌های جدید در بخش دولتی و خصوصی ایجاد شود. از طریق فرایند استخدام در دولت، به صورت قانونی و با رویکرد عدالت‌محور، نیازهای سازمان‌های اداری و نیروهای بازنشسته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: علاوه بر این، توسعه زیرساخت‌ها با هدف بهره‌وری، از جمله انتقال زیرساخت‌ها به نقاط مختلف کشور، مورد توجه قرار گرفته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
راهنمای خرید بهترین تبلت های گیمینگ

صولت مرتضوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: با دستور رئیس‌جمهور، به استان‌های با نرخ بیکاری بالاتر، برنامه‌های خاصی اختصاص داده است. با سفر به این استان‌ها و تشکیل شورای اشتغال، دستگاه‌های مختلف تشویق و منابع مناسب اختصاص داده می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: گزارشات رسمی نشان می‌دهد که نرخ بیکاری در حال کاهش است. همچنین، در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سامانه‌ای در حال تعریف است که به روز اطلاعات بیکاری در سراسر کشور را ارائه خواهد کرد، از جمله استان‌ها، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها. این سامانه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک خواهد کرد تا به طور دقیق‌تر نرخ بیکاری را مشخص کرده و اقدامات مؤثرتری در جهت اشتغال زایی انجام دهد.

انتهای پیام/




پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
شعار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر معارفه شد


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها