خوش آمدید

گلکسی S23 FE با تراشه یکسان، ظاهراً بسیار قوی‌تر از گلکسی S22 است

گلکسی S23 FE با تراشه یکسان، ظاهراً بسیار قوی‌تر از گلکسی S22 است


سامسونگ در حال آماده‌شدن برای معرفی گلکسی S23 FE با چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ برای برخی بازارها است. به‌نظر می‌‌رسد که این شرکت تراشه مربوطه را برای این محصول بهینه کرده است. حالا تست‌های بنچمارک گیک‌بنچ از دستگاهی منتسب به گلکسی S23 FE تأیید می‌کند این گوشی هوشمند با اگزینوس ۲۲۰۰ عملکرد بسیار بهتری نسبت به گلکسی S22 دارد.

گفتنی است تراشه اگزینوس، همان پردازنده‌ای است که سال گذشته میلادی در پرچمداران سری گلکسی S22 در اروپا و چند منطقه جغرافیایی دیگر مورد استفاده قرار گرفت.

گلکسی S23 FE با تراشه یکسان، ظاهراً بسیار قوی‌تر از گلکسی S22 است ۱۴

گلکسی S23 FE در تست بنچمارک رویت شد

با وجودی که گلکسی S23 FE هنوز معرفی نشده است،‌ پلتفرم محبوب بنچمارک گیگ‌بنچ اطلاعاتی در مورد دستگاه منتسب به این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

نسخه اگزینوس گلکسی S23 FE با شماره مدل SM-S711B امتیاز تک‌هسته‌ای بیشتر از ۱۶۰۰ را در پلتفرم گیک‌بنچ به دست آورده است. این گوشی هوشمند در تست چندهسته‌ای این بنچمارک نیز موفق به کسب امتیاز ۴۱۰۰ شده است.

ادامه مطلب
اولین طلای کاروان ایران توسط والیبالیست‌ها به دست آمد/ چین در فینال شکست خورد
آخرین مطالب

این در حالی است که گلکسی S22 با همان پردازنده اگزینوس در دستگاهی با شماره مدل SM-S901B موفق به کسب امتیاز ۱۵۰۰ در تست بنچمارک تک‌هسته‌ای شد و در تست چندهسته‌ای نیز امتیاز ۳۵۰۰ را کسب کرد.

گفتنی است که سرعت کلاک CPU و GPU هر دو دستگاه یکی است و تغییری نکرده. همچنین باید گفت که هر دو دستگاه با رم ۸ گیگابایتی و سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۱۳ مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. البته این احتمال وجود دارد که اگزینوس ۲۲۰۰ در گلکسی S22 FE بهینه‌سازی شده باشد. باتوجه به اینکه سامسونگ سال گذشته پردازنده پرچمدار جدید اگزینوس را معرفی نکرد، ممکن است زمانی را صرف بهبود تراشه قدیمی‌تر خود کرده باشد.

ادامه مطلب
نگاهی به یک حاشیه از «هفت سر اژدها» و غیبت سریال «پشت پرده» در ماه رمضان

شایان ذکر است که نسخه‌های آمریکایی گلکسی S23 FE با شماره مدل SM-F711 و گلکسی S22‌ با شماره مدل SM-S901U ​​هر دو از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره می‌برند. باید در نهایت دید این گوشی هوشمند با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها