خوش آمدید

شعبه خودرو45

شعبه خودرو۴۵ در مرکز خودرویی چیتگر افتتاح شد


بیست‌وششمین شعبه خودرو۴۵ در مرکز خودرویی چیتگر، به‌عنوان بزرگ‌ترین شعبه از نظر ظرفیت پذیرش خودرو افتتاح شد.

در این شعبه همانند سایر شعب خودرو۴۵ امکان پذیرش فروشندگان خودرو از طریق پلتفرم این شرکت وجود دارد. علاوه بر پذیرش این متقاضیان، این شعبه آماده خدمت‌رسانی به فروشندگان حاضر در جمعه‌بازار چیتگر است.

خودرو۴۵ در این شعبه با همکاری شهرداری تهران، علاوه بر فعالیت در جمعه‌بازارهای خودرویی چیتگر، سایر روزهای هفته نیز میزبان فروشندگان خودرو است.

مدیرفروش خودرو۴۵ در این مراسم تأکید کرد: «هدف از راه‌اندازی این شعبه و خدمت‌رسانی در مرکز خودرویی چیتگر، خلق ارزش برای مراجعین جمعه‌بازارهایی خودرویی است. ما می‌خواهیم آن‌ها فضایی امن و آسان را برای معامله خودروها تجربه کنند. بدین صورت که با افزایش شفافیت در شرایط خودرو و همچنین وجود شبکه گسترده‌ای از خریداران تأییدشده، معامله خودرو را تسهیل کنیم.

ادامه مطلب
آخر بندی سریال «سلمان فارسی»با غدیرخم یا رحلت پیامبر؟_تاشکن
آخرین مطالب
شعبه خودرو۴۵ در مرکز خودرویی چیتگر افتتاح شد ۲۹

«احسان گائینی» در ابتدای سخنانش به سابقه فعالیت خودرو‌۴۵ اشاره کرد. او گفت: «خودرو۴۵ طی پنج سال فعالیت درزمینه فروش خودروهای کارکرده در بازار، آماده تسریع و تسهیل در معاملات خودرویی در سطح کلان‌تر است». وی تأکید کرد: «همکاری با شهرداری و حضور در مراکز بزرگ معامله خودرو، آن‌هم در پایتخت، اهدافی فراتر از تعداد و حجم معامله برای ماست. این اهداف مواردی همچون کاهش تخلفات و سودجویی‌های ناشی از معامله خودرو بوده که طی سال‌های اخیر به‌شدت افزایش یافته است.»

مزایای جدید فروش ماشین با خودرو۴۵ چیست؟

ازجمله مزایای جدید فروش ماشین با خودرو۴۵ برای حاضرین در جمعه‌بازارهای خودرویی، نمایش خودروی فروشنده از یک شهر به تمام نقاط ایران است. بدین صورت که مشتریان می‌توانند با ثبت درخواست فروش خودرو و مراجعه به یکی از شعب خودرو۴۵، ماشین خود را به شبکه خریداران تأییدشده این شرکت نمایش دهند و در‌نهایت به بهترین قیمت همان روز به فروش برسانند.

ادامه مطلب
بیانیه آلومینیوم علیه استقلال کلید خورد_تاشکن

وی تأکید کرد: «همان‌طور که بهمن‌ماه سال گذشته به اصحاب رسانه وعده داده بودیم، یک شعبه دیگر نیز به‌زودی افتتاح خواهد شد. همانند شعبه خودرو۴۵ در مرکز خودرویی چیتگر، به‌زودی یک شعبه نیز در مرکز خودرویی شهید دوران ایجاد می‌شود. در آن شعبه نیز امکان پذیرش خودروهای جمعه‌بازار وجود خواهد داشت. خدمات فروش در این دو مرکز جهت سرعت بخشیدن و تسهیل فروش خودرو درحال خدمات‌رسانی است.»

مرکز خودرو چیتگر
شعبه خودرو۴۵ در مرکز خودرویی چیتگر افتتاح شد ۳۰

گائینی به این موضوع اشاره کرد که درحال‌حاضر مدل فروش خودرو همچون روش خودرو۴۵ در ایران مشابه ندارد. او در ادامه افزود: «فروش خودرو با نوسانات موجود در بازار، کاری پر‌ریسک محسوب می‌شود. ازاین‌رو ما تلاش کردیم با تسهیل فرایند فروش خودرو، تمام خدمات را به‌صورت یکجا به مشتریان ارائه دهیم.

تعداد شعبه خودرو۴۵ درحال افزایش است

او ادامه داد: «ما در مجموعه خودرو۴۵ با تمام همکارانمان در شعب سراسر کشور تلاش داریم تا بهترین تجربه از معامله خودرو برای مشتریانمان را رقم بزنیم. ما به‌گونه‌ای تلاش می‌کنیم که بتوانیم برای فروش خودرو، انتخاب همیشگی آن‌ها باشیم. به همین جهت برای حضور در سایر مراکز فروش خودرو در پایتخت آماده خدمات‌رسانی هستیم.»

ادامه مطلب
تأکید رئیس صدا و سیما به برداشتن موانع از سر راه برنامه سازان/همه ما خدمتگزار محتوای آنتن هستیم

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

مرکز خودرو چیتگر
شعبه خودرو۴۵ در مرکز خودرویی چیتگر افتتاح شد ۳۱

مجموعه خودرو۴۵ درحال‌حاضر دارای بیست‌وشش شعبه در تهران و سایر شهرهاست. شعب این مجموعه در شهرهایی مختلفی هستند. این شعب در تهران (۱۰ شعبه)، البرز (۲ شعبه)، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، شیراز (۲ شعبه)، آمل، بابل، ساری، قائم‌شهر، گرگان و یزد به‌صورت فعال درحال خدمات‌رسانی است. در راستای توسعه خدمات‌رسانی به فروشندگان خودرو در سطح کشور، شعب خودرو۴۵ تا پایان سال جاری رو به افزایش است.

آغاز فعالیت شعبه خودرو۴۵ در مرکز خرید و فروش چیتگر

با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، اولین شعبه خودرو۴۵ در مرکز خرید خودرویی چیتگر با هدف ارائه خدمات به شهروندان آغاز به کار کرد.

ادامه مطلب
فروش رستوران سکانس آخر سریال «خانواده سوپرانو» به قیمت 82.6 هزار دلار

«فردین رحمان‌نژاد» معاون توسعه بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران است. او در آیین افتتاح و بهره‌برداری شعبه خودرو۴۵ گفت: «امیدواریم شعبه بعدی این سامانه در مرکز خودرویی شهید دوران واقع در شرق تهران، به‌زودی افتتاح شود.»

افتتاح شعبه خودرو 45
شعبه خودرو۴۵ در مرکز خودرویی چیتگر افتتاح شد ۳۲

وی با اشاره به سوابق شرکت ساماندهی در موضوع خرید و فروش خودرو گفت: «شرکت ساماندهی از ۲۰ سال پیش براساس اساسنامه برای ارائه خدمات آسان، ایمن و همچنین جلوگیری از ایجاد سد معبر در شهر تهران وارد این عرصه شد.»

رحمان‌نژاد به اهداف مشترک شرکت ساماندهی و سایت خودرو۴۵ مبنی بر دسترسی آسان و ارزان شهروندان برای خرید و فروش خودرو اشاره کرد. وی ادامه داد: «شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، در سال‌های اخیر خدمات خرید و فروش خودرو را در مساحتی حدود ۲۰ هکتار در مراکز شهید دوران، چیتگر و خاوران به‌صورت سنتی به شهروندان ارائه می‌دهد.»

ادامه مطلب
رکوردشکنی یک کوه نورد در زمستان، روی آنتن تلویزیون_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها