خوش آمدید

آخرین وضعیت بازار خودرو / ریزش قیمت‌ها ادامه دارد

آخرین وضعیت بازار خودرو / ریزش قیمت‌ها ادامه دارد


قیمت خودرو در بازار آزاد با توجه ادامه کاهش قیمت دلار و انتظار افزایش عرضه خودروهای وارداتی، هفته‌ای کاملا نزولی را تجربه کرد و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه داشته باشد و در حال حاضر این بازار در رکود کامل به سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری برنا، قیمت خودرو‌های تولید داخل و مونتاژی طی هفته‌های گذشته روند کاهشی داشته و پیش بینی‌ها بر این است که افت قیمت‌ها برای روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد و با ادامه این روند  فاصله  قیمت خودرو در بازار  و کارخانه کاهش خواهد یافت و دیگر شاهد سوداگری در این حوزه نخواهیم بود.

بررسی قیمت خودروها در بازار آزاد نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو قیمت هایما S۵ پلاس در بازار یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و افتی ۱۵ میلیونی را تجربه کرد و رانا پلاس نیز افت ۵ میلیونی داشت و ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

ادامه مطلب
کشف یک جنگل گمشده 23 میلیون ساله در پاناما! + عکس
آخرین مطالب

همچنین دناپلاس بدون تغییر ۶۴۰ میلیون تومان قیمت خورد،‌ دنا پلاس توربو اتومات با افتی ۸ میلیونی راهی بازار شد و ۸۱۲ میلیون تومان قیمت خورد. پژو ۲۰۷ پاناراما اتومات نیز  افتی ۱۸ میلیونی داشت و ۷۸۷ میلیون تومان قیمت خورد این خودرو هفته گذشته وارد کانال ۸۰۰ میلیونی شد و امروز مجدد تغییر کانال داد.

 

این در حالیست که طی این مدت، با فشار دلالان و واسطه ها، قیمت خودرو در برخی از روز‌ها افزایش اندکی داشته اما این قیمت‌های اعلامی بازار آزاد از سوی فروشندگان است و خریداران با توجه به رکود حاکم بر بازار می‌توانند خودروهای مورد نظر خود را با قیمت پایین‌تری نسبت به قیمت‌های عرضه شده خریداری کنند. 

پایان پیام/

ادامه مطلب
نسل تازه آیپد پرو اپل به گمان زیادً در دو نسخه با نمایشگر مات و براق از راه می‌رسد_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها