خوش آمدید

پیکسل واچ 2 احتمالاً با دماسنج و قابلیت مدیریت استرس عرضه می‌شود

پیکسل واچ ۲ احتمالاً با دماسنج و قابلیت مدیریت استرس عرضه می‌شود


پیش از موعد رونمایی ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲، یکی از منابع آگاه بازار اطلاعاتی در مورد برخی ویژگی‌های آن به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد ساعت هوشمند جدید با برخی ویژگی‌های جدید از جمله دماسنج و مدیریت استرس از راه می‌رسد.

به‌نظر می‌رسد Pixel Watch 2 که قرار است ماه اکتبر رونمایی شود، مجهز به دماسنج خواهد بود و از حسگرهای قدرتمندی برای پایش وضعیت سلامت و تندرستی بهره خواهد برد.

پیکسل واچ ۲ احتمالاً با دماسنج و قابلیت مدیریت استرس عرضه می‌شود ۲۰

ویژگی‌های ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲

ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ ظاهراً قرار است با ویژگی‌های جدیدی معرفی شود که اولین‌بار در Fitbit Sense 2 مشاهده شد. همانطور که در تیزر رسمی اخیر این ساعت هوشمند نشان داده شده، ساعت هوشمند جدید گوگل قرار است حسگرهای موجود خود را ارتقا دهد.

به‌نظر می‌رسد با وجود حسگر فعالیت الکترودرمال (EDA)، کاربران می‌توانند برای مدیریت استرس خود از آن استفاده کنند. منابع مختلفی تأیید کرده‌اند که ظاهراً پیکسل واچ ۲ دارای ویژگی‌هایی برای کمک به استفاده‌کنندگان در مدیریت استرس است.

ادامه مطلب
خانم‌های پرسپولیسی فردا در ورزشگاه آزادی حضور دارند
آخرین مطالب
1695110525 671 پیکسل واچ 2 احتمالاً با دماسنج و قابلیت مدیریت استرس.webp
1695110525 136 پیکسل واچ 2 احتمالاً با دماسنج و قابلیت مدیریت استرس.webp

یکی دیگر از ویژگی‌های این ساعت هوشمند که وام گرفته از Fitbit Sense 2 است، اضافه‌شدن حسگر دمای پوست است. ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت سنس و فیت‌بیت سنس ۲ از سنسور اختصاصی برای تخمین تغییرات دمای پوست کاربر در شب‌ها استفاده می‌کنند. یکی از کاربردهای بالقوه برای سنجش دمای پوست، کمک به ردیابی چرخه‌های قاعدگی است. اما مشخص نیست که این قابلیت در ساعت هوشمند جدید گوگل نیز وجود دارد یا خیر.

برخی منابع آگاه می‌گویند رابط کاربری تمرینات ورزشی فیت‌بیت در کنار پیکسل واچ ۲ در حال اصلاح است. در طراحی فعلی، برخی اطلاعات از جمله ضربان قلب و مسافت در یک طرح‌بندی ساده نشان داده می‌شود و شاید این طراحی نیز تغییراتی داشته باشد. به نظر می‌رسد در ساعت هوشمند جدید گوگل، طراحی رابط کاربری به‌گونه‌ای باشد که کاربر بیشتر از قبل به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب شود. هرچند هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است.

ادامه مطلب
بهترین لاستیک خارجی کدام است؟_تاشکن

درنهایت باید دید گوگل ساعت هوشمند جدید خود را با چه مشخصات و طراحی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها