خوش آمدید

علی یزدانی قهرمان تنیس هزار امتیازی شد

علی یزدانی قهرمان تنیس هزار امتیازی شد


علی یزدانی با کسب پنجمین عنوان قهرمانی به کار خود در مسابقات هزار امتیازی پایان داد.



به گزارش خبرگزاری موج، دیدار نهایی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی مردان (گرامیداشت پیشکسوت تنیس ایران، محمدخلیل‌پور) در زمین‌های تنیس دهکده ورزشی چهارباغ برگزار شد و علی یزدانی و امیرحسین بادی برای ایستادن بر سکوی قهرمانی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار علی یزدانی موفق شد با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ حریف خود را از پیش‌رو برداشته تا برای پنجمین بار پیاپی عنوان قهرمانی را از آن‌ خود کند. بادی در جایگاه دوم ایستاد و حسام یزدی و یونس طلاور نیز به مقام سوم مشترک رضایت دادند.

ادامه مطلب
مسابقه استقلال و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود_تاشکن

همچنین پیش از این و با انجام دیدار دونفره، تیم مهرشاد قفقازی – علی یزدانی با برتری ۲ بر یک مقابل حسام یزدی – امیر حسین بادی قهرمان شدند.

این دوره از رقابت‌ها با حضور بیش از ۱۶۰ تنیسور از سراسر کشور از ۱۴ تا ۲۲ شهریور ماه در دهکده ورزشی چهار باغ البرز برگزار شد. سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان بود و عبدالله آقایی مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.




منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها