خوش آمدید

چگونه یک آژانس خلاق راه اندازی کنید؟

چگونه یک آژانس خلاق راه اندازی کنید؟


دیر یا زود، هر حرفه‌ای خلاق این ایده را به ذهن می‌آورد که کسب ‌و کار خود را به سطح بالاتری برساند، اما انجام درست آن هنر وجود دارد. در عصر دیجیتال، محتوای وب پویا و مواد بازاریابی درجه یک فقط برای کسانی که کسب و کار خود را اداره می کنند ایده خوبی نیست.

آنها یک ضرورت هستند، اما هرکسی برای انجام این کار به تنهایی یا حتی در داخل خانه آن را ندارد. این نقطه ای است که یک آژانس خلاق قابل اعتماد تبدیل به یک امر ضروری می شود. بنابراین، اگر شما یک متخصص خلاق با تجربه هستید و به فکر راه‌اندازی آژانسی برای خودتان هستید، هرگز زمان بهتری برای کشف گزینه‌هایتان وجود ندارد. اما اگر برای موفقیت جدی هستید، روشی نیز برای انجام درست کارها وجود دارد.

آژانس خلاق چیست؟

یک آژانس خلاق به شرکت‌ها و کارآفرینان کمک می‌کند تا از طریق دارایی‌های خلاقانه‌ای که واقعاً برجسته هستند، یک هویت برند بسازند. مثال‌ها شامل محتوای آموزنده برای وبلاگ‌ها، مطالب بازاریابی، آرم‌ها، شعارها و دارایی‌های چندرسانه‌ای مانند ویدیوها یا اینفوگرافیک‌ها است.

یک آژانس خاص ممکن است ترکیبی از همه آن چیزها ارائه دهد، یا ممکن است فقط روی یک یا دو مورد از آنها تمرکز کند. بنابراین، هنگامی که به دنبال چگونگی راه اندازی یک آژانس خلاق هستید، مطمئن شوید که می خواهید تمرکز خود را به چه چیزی تبدیل کنید.

تفاوت بین آژانس خلاق و آژانس های دیگر

ادامه مطلب
HH 211، جت‌های یک ستاره‌ درحال شکل‌گیری

اگرچه اکثر آژانس های خلاق انواع مختلفی از محتوای بازاریابی را برای کمک به مشتریان خود ایجاد می کنند، تمرکز آنها کمی متفاوت از یک آژانس تبلیغاتی است. یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال با تامین فضای رسانه ای مناسب همراه با فعالیت های مشابه به دنبال انتشار نام یک شرکت در اطراف است. آنها همچنین معمولاً از پیچ و مهره های ایجاد یک استراتژی بازاریابی و همچنین اجرای آن بر می آیند.

از سوی دیگر، یک آژانس خلاق بر صدا دادن به یک برند ، توسعه تصویر عمومی آن، و جان بخشیدن به شخصیت منحصر به فرد آن در سطحی که با مخاطبان هدف طنین انداز می شود، تمرکز می کند. برخی از آژانس های خلاق نیز ممکن است خدمات مشاوره ای ارائه دهند. آژانس‌های خلاق ممکن است با برندهای بزرگ و شرکت‌های بزرگ همکاری کنند. با این حال، آنها اغلب بخش‌های اساسی کمپین رشد مداوم یک کسب‌وکار کوچک هستند، زیرا شرکت‌های کوچک‌تر همیشه نمی‌توانند همه چیز را در داخل خود انجام دهند.

چگونه یک آژانس خلاق راه اندازی کنیم

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اکنون که کمی در مورد کاری که یک آژانس خلاق انجام می‌دهد و همچنین عواملی که یک آژانس را از انواع مشابه در حوزه دیجیتال متمایز می‌کند، می‌دانید، وقت آن است که به نحوه راه‌اندازی آژانس خلاقانه خودتان بپردازید. در اینجا چند نکته ضروری وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

۱. تمرکز آژانس خلاق خود را تعیین کنید

وقتی از صفر شروع می‌کنید، ابتدا باید در نظر داشته باشید که به‌عنوان یک حرفه‌ای خلاق، چه نقاط قوتی را روی میز می‌آورید.  شاید شما یک نویسنده با استعداد باشید که در نوشتن پست‌های وبلاگ تعاملی یا در رسانه‌های اجتماعی مهارت دارید و همه چیز را در مورد جذب مخاطب می‌دانید. یا شاید شما بیشتر یک طراح گرافیک، یک فیلمبردار یا یک کارگردان خلاق هستید.

ادامه مطلب
مخفی کردن کلید ماشین در پاکت چیپس برای افزایش ایمنی!_تاشکن

 در نهایت، این نقاط قوت منحصر به فرد شما است که به شما کمک می کند از بقیه رقبا جدا شوید و نتایجی را که مشتریان آینده شما به دنبال آن هستند ارائه دهید. مشخص کنید که در چه چیزی بهترین هستید، در نظر بگیرید که از انجام چه کارهایی بیشتر لذت می برید و آن چیزها را به تمرکز اولیه آژانس خلاق آینده خود تبدیل کنید.

۲. جزئیات را برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی دقیق و دقیق نه تنها بخش مهمی از برنامه ریزی یک کسب و کار، بلکه در اجرای آن است، بنابراین باید ویژگی های مورد نظر خود را ترسیم کنید.

  • چه نوع شرکت هایی مخاطبان هدف آژانس شما را تشکیل می دهند ؟
  • تصمیم گرفتید نام کسب و کار خود را چه نام گذاری کنید؟
  • برای خدمات خود چقدر هزینه خواهید گرفت؟ چگونه این امتیازات قیمتی در برابر قیمت های رقبای شما قرار می گیرند؟
  • راه اندازی کسب و کار و ادامه فعالیت آن در طول زمان چقدر هزینه دارد؟
  • همچنین باید نقاط فروش آژانس خود را در نظر بگیرید. چه کاری متفاوت از رقبای خود انجام خواهید داد و چرا یک مشتری بالقوه باید شما را به جای آنها انتخاب کند؟

۳. تاسیس یک شخص حقوقی

هنگام راه اندازی هر کسب و کار جدید، بسیار مهم است که ابتدا یک نهاد کسب و کار قانونی تشکیل دهید. به این ترتیب، در صورت شکایت از شرکت شما، شخصاً مسئول هیچ گونه خسارتی نخواهید بود.  شما چند ساختار کسب و کار مختلف برای انتخاب دارید:

ادامه مطلب
نگاهی به سریال تازه تلویزیون؛ «تانک خورها» با نام «جان برادر» و بازی «آرش مجیدی»

ساختارهای غیررسمی

ساختارهای غیررسمی سازماندهی شده مانند شرکت های انفرادی و مشارکت های عمومی ساده تر هستند، اما مزایای مالیاتی یا حمایت کامل از مسئولیت شخصی را ارائه نمی دهند.  آنها همچنین پتانسیل رشد محدودی را ارائه می دهند. با این حال، این گزینه ها هنوز هم ممکن است برای مشاغل کم خطر با پایگاه های مشتریان کوچک و صمیمی مناسب باشند.

ساختارهای رسمی

ساختارهای کسب و کار رسمی مانند شرکت‌های با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت‌ها مزایای مالیاتی را ارائه می‌دهند و حمایت‌های قانونی ساختارهای غیررسمی ارائه نمی‌دهند.  آنها برای شرکت هایی با پایگاه های مشتری گسترده تر و پتانسیل رشد عالی هستند. شرکت‌ها متعلق به سهامداران هستند و پیچیده‌تر هستند، اما برای کارآفرینانی که امیدوارند سرمایه‌گذاران خارجی را جذب کنند، مناسب هستند.

۴. امور مالی خود را جمع آوری کنید

فرآیند را با درخواست شماره شناسایی کارفرما (EIN) با IRS آغاز کنید و سپس با ایالت خود بررسی کنید تا ببینید آیا مراحل دیگری وجود دارد که باید انجام دهید. صاحبان مشاغل باهوش همچنین باید یک حساب بانکی کسب و کار اختصاصی و حساب های اعتباری برای محافظت بیشتر از دارایی های شخصی خود باز کنند.  به این ترتیب، اگر از شما شکایت شود، در خطر از دست دادن ماشین، خانه یا سرمایه گذاری خصوصی خود نخواهید بود.

۵. مجوز شرکت خود را بگیرید و مجوز دریافت کنید

همچنین تعیین الزامات ایالت شما در مورد صدور مجوز و مجوزها در مورد چگونگی راه اندازی یک آژانس خلاق نیز ضروری است. اگر کسب و کار خود را خارج از یک مکان فیزیکی خاص راه اندازی می کنید، باید به دنبال دریافت گواهی سکونت نیز باشید. این امر هم برای مشتریان شما و هم برای هر شخص حقوقی تأیید می کند که تمام قوانین و مقررات لازم رعایت شده است. همچنین باید کسب و کار خود را بیمه کنید تا در صورت بروز مشکل کاملاً مطمئن شوید که از شما محافظت می شود.

ادامه مطلب
نگاهی به سریال های تازه شبکه نمایش خانگی؛ از «نیسان آبی 2» تا «دفترچه یادداشت» و «هفت»

۶. یک هویت برند یکپارچه ایجاد کنید

قبل از اینکه بتوانید به کسب و کار کمک به شرکت های دیگر در ساخت، پرورش و حفظ هویت برند خود بپردازید، بسیار مهم است که یکی از آنها را برای آژانس خود ارائه دهید. دارایی‌های برند مانند لوگوها، طرح‌های رنگی، شعارها و بیانیه‌های مأموریت در همه چیز از نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا مواد بازاریابی شما ظاهر می‌شوند، بنابراین بسیار مهم است که در مراحل اولیه راه‌اندازی یک آژانس خلاق، آنها را کنار بگذارید. هویت برندی را انتخاب کنید که قوی، پویا و جذاب باشد و دارایی‌هایی را برای مطابقت ایجاد کنید.

۷. یک وب سایت کسب و کار کاربر پسند بسازید

در اینجا در عصر دیجیتال، وب سایت یک آژانس خلاق چیزی بیش از راحتی ساده است.  این یک بخش حیاتی در جذب مشتریان و مدیریت عملیات روزانه کسب و کار شما است. به همین دلیل، همه مشاغل قانونی که امروزه فعالیت می کنند، بدون در نظر گرفتن اندازه یا تمرکز، وب سایت دارند. وب‌سایت یک آژانس خلاق همچنین تصوری را که مشتریان جدید در مورد شرکت پشت آن خواهند داشت ایجاد می‌کند یا آن را از بین می‌برد، بنابراین بسیار مهم است که مطمئن شوید وب‌سایت شما براق و حرفه‌ای است.

  • وب‌سایت‌های کسب و کار باید کاربرپسند، آسان برای پیمایش و طراحی ساده باشند. طرح های پر سر و صدا و درهم و برهم مجاز نیستند!
  • آنها باید در دسترس باشند ، زیرا بسیاری از مشتریان شما هنگام جستجوی راه حل از طریق تلفن و سایر دستگاه های تلفن همراه شما را پیدا می کنند.
  • بهینه سازی کامل موتور جستجو (SEO) نیز بسیار مهم است، زیرا مشتریان بالقوه شما بدون آن نمی توانند شما را پیدا کنند.
ادامه مطلب
اعتماد آیت الله خامنه ای به جوانان چگونه باعث تحول در نیروی هوایی ارتش شد؟/ از تعویض کاری تا ساخت موشک با یک فرمان مهم- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

۸. شروع به انتشار این خبر کنید

در این مرحله، شما باید هویت برند خود را مشخص کنید. شما همچنین باید یک وب‌سایت کاربرپسند داشته باشید که بر هر چیزی که آژانس شما در مورد آن است تأکید کند. اکنون زمان آن رسیده است که به مخاطبان هدف خود اطلاع دهید که در آنجا حضور دارید. وبلاگ وب سایت خود را با محتوای بهینه و مفید پر کنید که به هر سؤالی که مشتریان احتمالی شما در مورد خدماتی مانند شما و همچنین موضوعات مرتبط دارند پاسخ می دهد.

برای پروفایل های رسانه های اجتماعی خود یک برنامه زمان بندی پست تنظیم کنید و از آنها برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید. با دیگران در حوزه یا صنعت خود، از جمله همتایان، رهبران فکری و تأثیرگذاران، شبکه کنید. در آن مرحله، شروع به گرفتن سرنخ ها و تبدیل آن ها به مشتریانی با درآمد خوشحال، زمان زیادی است. اگر برای ایجاد محتوا به کمک نیاز دارید، همیشه این گزینه وجود دارد که روی فریلنسرهای با کیفیت بالا حساب کنید.

جمع بندی

اکنون که می‌دانید چگونه یک آژانس خلاق راه‌اندازی کنید و آن را برای موفقیت در کسب‌ و کار آینده راه‌اندازی کنید، زمان آن رسیده است که پیشرفت خود را دنبال کنید، مخصوصاً در مورد سئو.  این تنها راهی است که می توانید با اطمینان از رسیدن به اهداف خود در مورد ترافیک و ایجاد سرنخ های جدید مطلع شوید.

انتهای مطلب/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها