خوش آمدید

14010903000889 Test PhotoN

ستاره مادرید با الهلال به توافق رسید +عکس

به گزارش خبرگزاری تاشکن، باشگاه الهلال عربستان برای جذب «ژوائو فلیکس» با این بازیکن به توافق رسید و ستاره پرتغالی قرار است راهی عربستان شود.

اوجوگو و آبولا پرتغال در خصوص انتقال پسر طلایی سال ۲۰۱۹ به فوتبال عربستان نوشتند: اتلتیکو و الهلال در حال مذاکره بر سر انتقال قرضی هستند. الهلال قرار است برای این انتقال ۱۵ میلیون یورو نیز بپردازد.

14020515000968 Test NewPhotoFree

فلیکس فصل گذشته با سیمئونه به اختلاف خورد و همین باعث شد تا به صورت قرضی در زمستان راهی چلسی شود.

او پس از بازگشت به مادرید، در اولین تمرین اتلتیکو باز هم با سیمئونه به مشکل خورد و به شکلی عجیب و با عصبانیت تمرین پیش فصل تیم را ترک کرد. سپس در مصاحبه‌ای جنجالی به تمجید از رقیب بزرگ اتلتیکو، بارسا پرداخت و در اتفاقی نادر از سران آبی‌اناری‌ها خواست تا او را خریداری کنند.

ادامه مطلب
مشخصات دوربین گلکسی S24 اولترا افشا شد
آخرین مطالب

فلیکس وقتی دید که ژاوی علاقه‌ای به خرید او ندارد و اولویت‌های دیگر در نظر باشگاه بارسلونا است، با پیوستن به الهلال عربستان موافقت کرد.

14020216001037 Test NewPhotoFree
فلیکس در تیم آشفته فصل پیش چلسی ۱۶ بازی به میدان رفت و آمار ۴ گل را به ثبت رسانید

هم اتلتیکو پاسخ مثبت داده و هم فلیکس و به نظر می‌رسد این بازیکن در هفته آتی راهی کشور عربستان شود و به جمع بازیکنان الهلال اضافه شود.

فلیکس سال ۲۰۲۱ یکی از ستارگان مهم اتلتیکو در قهرمانی لالیگا بود ولی پس از قهرمانی شدیدا با سیمئونه به اختلاف خورد. او با اینکه یکی از بهترین و تکنیکی‌ترین ستاره‌های جوان فوتبال اروپاست ولی نتوانست تیمی برای خود دست و پا کند.

ادامه مطلب
شَعربافی هنری کهن در کاشان

باید دید فلیکس در لیگ عربستان چه سرنوشتی برای خود رقم خواهد زد و چه زمان به اروپا بازخواهد گشت.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها